reklama

Najkrajšie veci sú tie najjednoduchšie

Najkrajšie veci sú tie najjednoduchšie. A práve tie nám často unikajú. Teda, mne určite. Naháňam sa za svetlejšou budúcnosťou. Plačem, ak mi niečo nevyjde podľa predstáv. Kričím, hnevám sa a prskám okolo seba kedykoľvek sa mi niečo nepáči. Viem byť zlá na druhých i na seba a celé hodiny sa dokážem sťažovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ale pravdou je, že na ničom z toho nezáleží. Prečo? Lebo keď som včera sedela s kamarátkou v posteli vo vyťahanom pyžame, v ruke držala modrý plastový pohár s vínom a pozerala seriál Sex v meste, nemyslela som na na nič iné ako na to, že som šťastná. Tak skutočne. Všetko do seba dokonale zapadalo a stres z uplynulých týždňov a dní sa rozplynul v jemnom alkoholickom opare. Nie, nemusím byť opitá na to, aby mi bolo dobre. Viem vymenovať desiatky takých okamihov, ktoré s pitím nič nemali. Ale aj desiatky takých, ktoré s tým súviseli. Ale o tom tento článok predsa nie je.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je o priateľstve, o blízkosti, láske a porozumení. O pohode, radosti a pokoji. Je o tom, čo nám bežne uniká pomedzi to, ako bežíme na autobus. Je o svetle, ktoré k nám cez veľké slnečné okuliare prenikne len málokedy. A tiež o oddychu, ktorý odsúvame na koniec kopy zoznamu našich povinností. A v neposlednom rade je o Danke a Slavkovi, bez ktorých by som teraz nenabrala druhý dych.

Je teda aj o vďačnosti. O vďačnosti za to, že som si mohla zbaliť kufor, nasadnúť na vlak do Olomouca a nechať za sebou Trnavu plnú spomienok na to, ako som krvopotne písala bakalárku a plnú strachu z toho, ako zvládnem štátnice. O vďačnosti za to, že som po troch týždňoch jedenia sáčkových polievok a polotovarov pošteklila svoje chuťové bunky pravými talianskými cestovinami. O vďačnosti za to, že ma po prebudení miesto povinností čakala prednáška o potrebe zdravých raňajok. O vďačnosti za to, že keď sa na nich pozriem, tak sa cítim ľúbená. A obzvlášť vďačná som za to, že aj napriek tomu, že tvoria ukážkový pár, nie som medzi nimi navyše.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chcela som toho napísať ešte viac, ale ako tak na nich teraz hľadím, ako v objatí ešte spia, slová strácajú svoj zmysel. Napadá mi len bezpečie. Bezpečie ako úľava, keď v noci prídete domov a zatvoríte dvere a zvyškom sveta. Vedomie, že vás nič nemôže ohroziť, lebo títo ľudia to nikdy nedovolia. A tak trochu mám aj strach. Z toho, že im nedokážem dať plne najavo, ako veľa pre mňa znamenajú. A strach aj z toho, že sa raz nebudem mať prečo báť. Lebo čo je horšie ako samota?

No napriek tomu, že viem, že zlé veci sa neprestanú nikdy diať, dýcham pomaly, usmievam sa a som pripravená prežiť všetko, čo sa mi postaví do cesty. Pretože rovnako dobre viem, že sa vždy budem mať kam vrátiť načerpať energiu na ďalší boj.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S. Dávam tomu maximálne týždeň a som späť pri pocitoch z perexu. O to viac si však cením takéto momenty, ktoré ma robia lepšou a dávajú mi nadhľad. Aj keď je to len na okamih predtým, než sa znovu rozbehnem.

Barbara Brišová

Barbara Brišová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som a čo robím prezradia moje články :) Zoznam autorových rubrík:  DánskoZdravý životný štýlCestovanieFilmové recenzieKnižné recenzieDuševná očistaNezaraditeľné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu