reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbara Brišová

Barbara Brišová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som a čo robím prezradia moje články :) Zoznam autorových rubrík:  DánskoZdravý životný štýlCestovanieFilmové recenzieKnižné recenzieDuševná očistaNezaraditeľné

reklama

Nezaraditeľné

Taliansky raj v každom súste

Barbara Brišová

Taliansky raj v každom súste

Pôvodne to mal byť článok o tom, prečo navštíviť Olomouc. O nádherných historických budovách, ktoré vytvárajú neopakovateľnú atmosféru. Mal byť aj o vyhliadkovej veži s 206 schodmi, na ktorých som sa skoro strachom rozplakala, ale výhľad stál za to. O vlakovej stanici, ktorá až na rozbité nástupištia, nevyzerá ako stanica. Chcela som napísať ódy na fintesscentrum, ktoré ma takmer dohnalo k slzám zase preto, že som si predstavila to "svoje", kde pracujem, a nedalo sa to porovnávať (Fitko Olomouc vz. fitko Trnava 10:1). Spomenula by som aj automat na olomoucke syrečky, za ktorými som sa naháňala tesne pred odchodom, lebo oco chcel.

  • 15. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Kam kliknúť?

Barbara Brišová

Kam kliknúť?

Včera som mala mimoriadne plodný deň, hlavne čo sa týka natrafenia na zaujímavé webové stránky. Hej, bez hanby som strávila celú nedeľu v posteli za počítačom a vymývala som si mozog po štátniciach. V ôsmich oknám prehliadača mám dokopy otvorených 26 líšt. Niektoré sú pre tento článok irelevantné, ako napríklad mail, Facebook či online seriály, ale iné... Iné si zaslúžia zmienku a snáď potešia aj niekoho z vás.

  • 4. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 114x
  • 7
10 vecí, ktoré mi zlepšili uplynulý týždeň 12. - 18. 3. 2012

Barbara Brišová

10 vecí, ktoré mi zlepšili uplynulý týždeň 12. - 18. 3. 2012

Príliš ľahko zabúdame na všetko dobré, čo sa nám stane a donúti nás usmievať sa. Alebo sa rovno rehotať (môj prípad :)). Hovorí sa, že život sa skladá z maličkostí. Toto je desať tých mojich.

  • 19. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 785x
  • 0
Život meniace stretnutie

Barbara Brišová

Život meniace stretnutie

Tento príbeh je o predsudkoch. Hlavne o tých mojich. A možno každého z nás. Neviem, posúďťe sami. A ešte je aj o krátkych okamihoch, ktoré menia životy. O ľuďoch, ktorí sa zjavia vtedy, keď to najmenej čakáme a odídu skôr, ako sme dúfali. A ešte aj o láske, priateľstve a prežití.

  • 26. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu