reklama

Kam kliknúť?

Včera som mala mimoriadne plodný deň, hlavne čo sa týka natrafenia na zaujímavé webové stránky. Hej, bez hanby som strávila celú nedeľu v posteli za počítačom a vymývala som si mozog po štátniciach. V ôsmich oknám prehliadača mám dokopy otvorených 26 líšt. Niektoré sú pre tento článok irelevantné, ako napríklad mail, Facebook či online seriály, ale iné... Iné si zaslúžia zmienku a snáď potešia aj niekoho z vás.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Na základe článku o veciach, ktoré by sme mali vedieť do 20tky som natrafila na zábavnú formu učenia sa kódovanie prostredníctvom Codeacademy. Prihlásila som sa, spravila pár cvičení a rozhodne budem ešte pokračovať, lebo na skúšanie nových vecí nie je nikdy neskoro.

Čo vznikne keď sa stretnú dve ženy zo Švédska s láskou k vareniu? Jedinečný blog, ktorý spája severský minimalizmus, kreslenie a jedlo. Vyzerá to úžasne, tak dúfam, že aj recepty sa podaria.

Kto máte chuť na trochu moderného umenia, nad ktorým nemusíte stáť tri hodiny, aby ste aj tak nepochopil autorov zámer, tu je niečo pre vás. Paríž vz. New York a mnoho ďalších.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Leto je už tu, a tak treba nájsť niečo, čo nás schladí, keď bude vonku vyše 30° a tieň v nedohľadne. No a ja som tuším niečo našla. Určite sa oplatí preklikať aj na recepty, ktoré sú krásne utriedené v množstve kategórii. Neviem ako vy, ale ja idem okamžite naplniť sáčky na ľad, nech som pripravená, keď nastane čas na drinky.

Nejak sa neviem od toho jedla dostať, takže ponúkam ďalší, o niečo nepríjemnší typ. Ide totiž o český televízny program "Peklo na talíři", ktorý má len pár minút, ale tým, čo ešte stále nečítajú obaly výrobkov stihne otvoriť oči aj za taký krátky čas.

No a pri zhromažďovaní informácii o živote v Dánsku som nejakým záhadným spôsobom natrafila na web stránky Tima Ferrissa, ktorý je autorom kníh "Štvorhodinový pracovný týždeň" a "Štvorhodinové telo". Úprimne, neviem čo si myslieť o tom, čo všetko jeho knihy sľubujú. Mňa osobne však láka kapitola v druhej knihe o tom, ako späť dve (2!!!) hodiny denne a plne tým nahradiť osemhodinový spánok.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keďže som si však povedala, že vzhľadom na môj nadchádzajúci kočovný život si nemôžem kupovať knihy ako doteraz, musím si počkať, kým si cez leto zadovážim Kindle a zakúpim si knihy ako ebook. Predstava, že budem v ruke držať niečo iné ako voňavú šuchatujúcu knižku ma desí, ale viac ma desí fakt, že si nemôžem zo sebou stále ťahať celú svoju knižnicu, takže zvíťazila praktickosť. A ešte stále budem predsa môcť čítať učebnice v normálne podobe!

Okrem týchto stránok som našla aj plno ďalších, ktoré ale súvisia s Dánskom, takže o tých neskôr v článkoch venovaných môjmu budúcemu domovu. Za mesiac môjho investigatívneho vyšetrovania sa mi nazbieralo pekné množstvo informácii, ktoré by som rada v priebehu letných prázdnin spracovala do mojej osobnej príručky alebo lepšie povedaného sprievodcu a zdielala s ostatnými prostredníctvom internetu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dočítania!

Barbara Brišová

Barbara Brišová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som a čo robím prezradia moje články :) Zoznam autorových rubrík:  DánskoZdravý životný štýlCestovanieFilmové recenzieKnižné recenzieDuševná očistaNezaraditeľné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu